Error message

  • Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in theme_table() (line 1998 of /var/www/vhosts/conversantcomm.pl/includes/theme.inc).
  • Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in theme_table() (line 2061 of /var/www/vhosts/conversantcomm.pl/includes/theme.inc).
  • Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/conversantcomm.pl/includes/menu.inc).

Funkcjonalny marketing internetowy, który przyniesie Ci multum korzyści

Marketing internetowy ma dziś nadzwyczaj duże znaczenie dla działalności firmy, bowiem teraz Sieć to główne źródło reklamy i promowania swoje działalności, artykułów i usług. Z Netu korzysta dziś każdy oraz każdy posiada do niego bezpośredni dostęp, wobec tego prawidłowo zrealizowany marketing internetowy może dostarczyć faktycznie niemało wspaniałych korzyści.

internetowy marketing
Author: Duncan Hull
Source: http://www.flickr.com
Istnieje wiele typów marketingu internetowego, jednym z nich jest reklama porównawcza. Reklama porównawcza umożliwia nam pośrednie albo bezpośrednie poznanie konkurenta czy też oferowanych przez niego artykułów i usług. Stosując reklamę porównawczą, należy jednakże pomnieć o kilku istotnych rzeczach. Reklama taka nie może wprowadzać ludzi w błąd, musi być uczciwa i dawać sposobność zweryfikowania zawartych w niej informacji. Ponadto reklama porównawcza musi bezstronnie konfrontować znaczące i sprawdzalne cechy produktów bądź usług, nie zdoła również dyskredytować produktów, oznaczeń albo znaków towarowych, jakie użytkuje strategia konkurencji - więcej informacji. To ledwo parę przykładowych warunków, pożądane byłoby dokładnie poznać się z zasadami reklamy porównawczej, w szczególności, że wszelkie te warunki muszą być spełnione łącznie.
fanpage social media
Author: ijclark
Source: http://www.flickr.com
W naszym kraju reklama porównawcza przeczytaj przykłady jest używana raczej rzadko, mimo, iż jest ona legalna. Najczęściej użytkuje się w USA. Poniektóre reklamy porównawcze zdołają być niesłychanie kontrowersyjne, aczkolwiek to właśnie to wpływa na jej większą popularność i zaciekawienie.


W Polsce stosuje się niemało innych narzędzi marketingowych i reklamowych, które są znacznie bardziej kultowe i pospolite od reklamy porównawczej. Znaczącą z nich jest prowadzenie fanpage - zerknij tu. Fanpage wolno prowadzić na popularnych serwisach społecznościowych, takich jak Facebook. Z Facebooka korzysta obecnie miliony osób na całym świecie, zatem firmy, które posiadają swoje fanpage i reklamują na nich swoje produkty i usługi, cieszą się znacznie większą renomą od firm, jakie nie wykorzystują tej strategii marketingowej.


Dla zalogowanych