Error message

  • Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in theme_table() (line 1998 of /var/www/vhosts/conversantcomm.pl/includes/theme.inc).
  • Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in theme_table() (line 2061 of /var/www/vhosts/conversantcomm.pl/includes/theme.inc).
  • Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/conversantcomm.pl/includes/menu.inc).

Jak wyglądają współczesne przepustki na basen, SPA lub na siłownię?

Być fit jest obecnie bardzo modne. W owym celu chodzimy na siłownię, pływalnie, korzystamy również często ze SPA. Coraz to nagminniej wchodząc na basen bądź do klubu fitness dostajemy wejściówkę w formie elektronicznej.




biznes
Author: Twinfieldinternational
Source: http://www.flickr.com


przykładowa strona internetowa
Author: Butz.2013
Source: http://www.flickr.com


przedsiębiorstwo
Source: http://sxc.hu/


Elektroniczny system obsługi klienta w zespołach rekreacyjnych takich jak parki wodne, kluby fitness, lodowiska, parki rozrywki dla maluchów i inne obiekty o charakterze zamkniętym jest coraz to nagminniej spotykany. Elektroniczny system kontroli dostępu łączy sprzedaż przepustek z monitoringiem dostępu do wyznaczonych obszarów obiektu, a sama wejściówka może służyć do bezgotówkowego regulowania opłat za ponadprogramowe usługi, co powoduje, iż system przynosi obliczalne korzyści tak jego operatorowi, jak i klientom. Zasada działania jest nieskomplikowana - więcej o elektronicznym systemie obsługi klienta. Odbiorca wnosi zapłatę za wstęp i odbiera wejściówkę w postaci karty czipowej, lub elektroniczny transponder zbliżeniowy w postaci breloka bądź paska na przegub ręki. Kadra ma możliwość monitorowania obłożenia indywidualnych pomieszczeń budynku oraz miejsca aktualnego pobytu każdego klienta. Posługując się transponderem jak kartą kredytową, konsument może korzystać z płatnych usług ponadprogramowych, lub punktów gastronomicznych, np. barku na basenie, natomiast rozliczy się przy opuszczaniu obiektu - czytaj na temat elektronicznego systemu kontroli dostępu.




Elektroniczny system obsługi klienta upraszcza funkcjonowanie obiektów o skomplikowanej strukturze a także zróżnicowanej działalności. To bardzo upraszcza korzystanie z wyżej wyszczególnionych obiektów. Upraszcza też życie obsłudze basenów bądź też klubów fitness.

Dla zalogowanych