You are here
Jak wyglądają współczesne przepustki na basen, SPA lub na siłownię?
Być fit jest obecnie bardzo modne. W owym celu chodzimy na siłownię, pływalnie, korzystamy również często ze SPA. Coraz to nagminniej wchodząc na basen bądź do klubu fitness dostajemy wejściówkę w formie elektronicznej.

Author: Twinfieldinternational
Source: http://www.flickr.com

Author: Butz.2013
Source: http://www.flickr.com

Source: http://sxc.hu/
Elektroniczny system obsługi klienta w zespołach rekreacyjnych takich jak parki wodne, kluby fitness, lodowiska, parki rozrywki dla maluchów i inne obiekty o charakterze zamkniętym jest coraz to nagminniej spotykany. Elektroniczny system kontroli dostępu łączy sprzedaż przepustek z monitoringiem dostępu do wyznaczonych obszarów obiektu, a sama wejściówka może służyć do bezgotówkowego regulowania opłat za ponadprogramowe usługi, co powoduje, iż system przynosi obliczalne korzyści tak jego operatorowi, jak i klientom. Zasada działania jest nieskomplikowana - więcej o elektronicznym systemie obsługi klienta. Odbiorca wnosi zapłatę za wstęp i odbiera wejściówkę w postaci karty czipowej, lub elektroniczny transponder zbliżeniowy w postaci breloka bądź paska na przegub ręki. Kadra ma możliwość monitorowania obłożenia indywidualnych pomieszczeń budynku oraz miejsca aktualnego pobytu każdego klienta. Posługując się transponderem jak kartą kredytową, konsument może korzystać z płatnych usług ponadprogramowych, lub punktów gastronomicznych, np. barku na basenie, natomiast rozliczy się przy opuszczaniu obiektu - czytaj na temat elektronicznego systemu kontroli dostępu.
Elektroniczny system obsługi klienta upraszcza funkcjonowanie obiektów o skomplikowanej strukturze a także zróżnicowanej działalności. To bardzo upraszcza korzystanie z wyżej wyszczególnionych obiektów. Upraszcza też życie obsłudze basenów bądź też klubów fitness.